Europower
Europower valgte sommeren 2022 å sette bort papirannonsesalget til en ekstern leverandør, for å prioritere vår egen arbeidstid til andre oppgaver.
Vi snakket med flere aktuelle leverandører, men valgte A2 Media fordi selskapet passet oss størrelsesmessig og fordi vi likte tilnærmingen til oppgaven som Anita presenterte.
Nå i 2024 har vi økt annonseomsetningen på papir, noe vi så som helt utenkelig den gangen vi gjorde dette selv. Jeg opplever A2 Media som en grundig og skikkelig samarbeidspartner, som opptrer godt på Europowers vegne overfor potensielle annonsører.
Ole Petter Pedersen, ansvarlig redaktør Europower
Byggmesteren
Fagtidsskriftet Byggmesteren og nettavisen vår leses av utførende tømrere og byggmestere i hele landet.
Vi har samarbeidet med A2 siden 2022 og har nå satt over alt annonsesalg og kontakt med annonsører til dem. Det angrer vi ikke på. A2 er våkne, målbevisste og ordentlige i alt de gjør for oss. Vi opplever samarbeidet med A2 som svært godt og at de gjør Byggmesteren til et bedre medie for annonsører og lesere.
Christopher Kunøe, ansvarlig redaktør i Byggforlaget
Den Norske Turistforening
Et sentralt element som DNT og A2 media har til felles er et stort hjerte og brennende engasjement for jobben vi gjør. Dette har kommet spesielt godt frem i 2020, hvor vi i en svært krevende tid har klart å løfte det digitale annonseproduktet på UT.no til nye høyder både med produktutvikling og annonsesalg. A2 Media har vært en viktig partner i denne prosessen hvor engasjementet og hjertet virkelig har vært utenpå drakta.
Marlen Knoph, rådgiver digital utvikling DNT
Referanse fra Ask Media
Vi har samarbeidet med A2media siden sommeren 2012. A2media har vært profesjonelle i sitt annonsesalg for de produktene vi har hatt der – Treindustrien, HMS Magasinet og HR Magasinet. De har jobbet strukturert, vært dønn ærlige i sine prognoser, og levert godt salgshåndverk. Ask media setter stor pris på samarbeidet med A2media, og vi nøler ikke med å gi våre beste skussmål til selgerne og firmaet.
Baard A. Nordvang, daglig leder Ask media AS
Referanse fra magasinet SKOG
Magasinet Skog leses av 75 000 skogeiere i Norge. De er også svært opptatt av å få presentert gode kommersielle budskap fra sin næring.
Det finnes kun to typer underleverandører. De du må gjete, og dem som du kan stole på, og som leverer uavhengig av varierende oppfølging fra oss i det daglige. A2 Media holder budsjettene, har kontroll på rabattene og topper utgavene jevnt og med godt humør. De finner løsninger og forstår både salgsbransjen og skognæringen. Vi er skikkelig fornøyde.
Det er Ronny Grenberg som er «vår mann». Vi kommer aldri til å si et godt ord om ham, for han skal jobbe bare for oss, og ikke ble rappet til andre medier!! ☺️
Roar Ree Kirkevold, redaktør Magasinet Skog
Referanse fra Anleggsmaskinen
Vi i bladet Anleggsmaskinen har samarbeidet med A2media i over ti år – helt siden 2013. A2media har sørget for å løfte annonsesalget vårt til nye høyder, og dessuten vært en nyttig sparringspartner i forbindelse med utviklingen av både papir- og nettutgaven av bladet. A2medias annonseselgere og daglig leder er ikke bare profesjonelle, seriøse og effektive i sitt daglige arbeid, de er også usedvanlig positive, sympatiske, jordnære og fulle av humør. Vi har rett og slett et meget godt og fruktbart samarbeid med A2media, og vi håper det vedvarer i ti år til – minst.
Runar Daler, ansvarlig redaktør i Anleggsmaskinen
Referanse fra Barnehagefolk og Verktøykassa
Habitus AS har samarbeidet med A2media siden høsten 2011. Det å sette bort den viktige telefonkontakten med våre kunder var en vanskelig avgjørelse, men dette har vært bra fra første dag. A2media er særdeles profesjonelle, samarbeidsorienterte og dyktige, og de har utvidet vårt kundegrunnlag raskt og med gode resultater. Vi kjenner oss veldig trygge på at A2media representerer våre produkter på beste mulige måte, og det er nyttig for en liten bedrift å kunne konsentrere seg om andre ting enn annonsesalg. Vi er definitvt på lag med A2media videre!
Trond Kristoffersen, markedsansvarlig Habitus AS
Referanse fra Kjøttbransjen
A2media har løftet annonsesalget på Kjøttbransjen, så vi er med andre ord godt fornøyd med samarbeidet. Vår samarbeidspartner har gått grundig og systematisk til verks og maktet å få opp helt nye kundegrupper. Nettopp nyrekruttering av kunder har vært vår akilleshæl i mange år. Kommunikasjonen mellom meg som redaktør og selger har dessuten vært veldig god og det er viktig i denne type virksomhet. Vi ser fram til fortsatt kreativt samarbeid med A2media!
Per A. Sleipnes, redaktør i bladet Kjøttbransjen